دانلود بازی انواع کنسول ها
دانلود بازی و شبیه ساز کنسول ها در این وبلاگ .

 

پی اس پی (psp)

پِلی‌استیشن همراه یا پی‌اس‌پی (به انگلیسی: PlayStation Portable به اختصار: PSP)نوعی کنسول بازی‌ست که سرگرمی‌های رایانه‌ای سونی آن‌را ساخته و عرضه کرده است این کنسول بازی قابلیت همراه دارد و می‌توان بازی‌های زیادی رویش انجام داد.

از دیگر ویژگی‌های پلی‌استیشن همراه می‌توان به صفحه‌ی نمایش بزرگ، گرافیک بالا، استفاده از دیسک‌های نوری، داشتن ورودی کارت حافظه و قابلیت اتصال به پلی‌استیشن ۳و اینترنت اشاره کرد

 

بازی‌های معروف

  • LocoRoco
  • KillZone
  • WWE SmackDown vs. Raw ۲۰۰۸
  • خدای جنگ: زنجیرهای المپ
  • Crisis Core Final Fantasy VII

دانلود شبیه ساز پی اس ‌پی




تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد

xbox360

slim-hands-01-top.jpg


1 - هارددیسک پرتابل : این دستگاه به یک هارددیسک بیست گیگابایتیSATA مجهز است که امکان ذخیره‌ بازی، موسیقی و دموهای بازی را به کاربر می‌دهد. چهارده گیگابایت از فضای این هارددیسک برای کاربر قابل استفاده است؛ زیرا در حدود شش گیگابایت از فضای این هارددیسک توسط نرم‌افزار و امکانات جانبی موجود در کنسول استفاده شده است.



2 - کارت حافظه : وجود یک کارت حافظه 64‌مگابایتی، امکان انتقال ذخیره بازی را به کاربر می‌دهد. با وجود این کارت حافظه، کاربر قادر است پروفایل خود را از کنسولی به کنسول دیگر انتقال دهد و بدون کوچک‌ترین مشکلی، بازی خود را در کنسولی ادامه دهد. بنا به گزارش‌های مختلف، قرار است در نیمه چهارم سال 2006 حافظه‌های جدیدی با ظرفیت 256‌‌مگا‌بایت به بازار عرضه شود که از سرعت و قابلیت‌های بالاتری نسبت به این نوع حافظه‌ها برخوردار است.



3 - کارت شبکه بی‌سیم : وجود کارت شبکه بی‌سیم با قابلیت‌ پشتیبانی از انواع فرمت‌های انتقال داده در شبکه، امکان ارتباط کنسول XBOX 360 را با انواع شبکه‌های بی‌سیم مهیا می‌کند. البته این کارت شبکه به صورت مجزا و با قیمتی حدود نودهزار تومان به فروش می‌رسد.



‌4 - گوشی : وجود گوشی به بازیکن امکان می‌دهد هنگامی که با ویژگیXBOX Live با دیگر دوستان خود در حال بازی است، همزمان بتواند با آن‌‌ها صحبت کند. گوشی در کنسول XBOX 360 به کانکتوری که در زیر دسته بازی قرار دارد، وصل می‌شود و این مسئله امکان استفاده سریع از این وسیله را فراهم می‌کند.



‌5 -‌ کنترل چند رسانه جهانی : این وسیله در شنیدن موسیقی و پخشDVD کاربرد فراوانی دارد. این کنترل از نسخه اولیه آن که در کنسول XBOX 360 نسخهPremium وجود داشت، بزرگ‌تر است. و از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها از نسخه قبلی خود کامل‌تر است و این مسئله استفاده آن را در کاربردهای مختلف افزایش می‌دهد. این کنترل به وسیله رابط infrared (مادون قرمز) با کنسول XBOX 360 ارتباط برقرار می‌کند.



6 -‌ شارژر قدرتمند : شرکت مایکروسافت یک شارژر پیشرفته را برای شارژ باتری‌های موجود در دسته‌های بازی بی‌سیم قرار داده است تا کاربر بتواند با استفاده از آن در مدتی کوتاه باتری دسته بازی خود را شارژ کند.
 



تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد

 




 

مقدمه


 

نينتندو 64 يا به طور خلاصه N64 ، سومين كنسول خانگي نينتندو براي بازار جهاني است.اين كنسول به خاطر سي پي يو 64-bit خود Nintendo 64 ناميده شده است.اين كنسول در 23 ژوئن سال 1996 در ژاپن،29 سپتامبر 1996 در آمريكاي شمالي،اول مارچ سال 1997 در اروپا و استراليا،اول سپتامبر 1997 در فرانسه و 10 دسامبر 1997 در برزيل به بازار عرضه شد.اين كنسول آخرين كنسول خانگي شركت نينتندو است كه از كارتريج براي ذخيره بازي ها استفاده ميكند‌ (نينتندو بعدا از Mini-DVD در گيم كيوب و سپس از DVD استاندارد در Wii استفاده كرد).نينتندو 64 همراه با دو بازي عرضه شد:Super Mario 64 و Pilot Wings 64 و در ژاپن به غير از اين دو بازي،بازي Saiko Habu Shogi نيز عرضه شد.قيمت كنسول 64 در زمان عرضه 199$ دلار آمريكا بود.از كنسول نينتندو 64 تعداد 32.93 ميليون دستگاه در سراسر دنيا به فروش رفت.اين كنسول حداقل در 8 رنگ مختلف عرضه شد.مجموعه اي از كنترلر هاي انحصاري اين كنسول در زمان عمرش با قيمت هاي بحث برانگيز فروخته شد.در بين كنسول هاي نسل پنجم نينتندو 64 از نظر تكنولوژي از خيلي از جهات پيشرفته بود.ولي سخت افزار كنسول محدوديت هايي هم داشت،از جمله فضاي محدود كارتريج ها كه فقط بخش كوچكي از فضايي كه CD كه در كنسول پلي استيشن استفاده ميشد را در خود جاي ميداد.


 

تاريخچه History


 

نينتندو 64 حد اعلاي كار توسط نينتندو ، Silicon Graphics (SGI) و MIPS Technologies بود. طرح سيستم مبتني بر SGI كه منجر به ساخت نينتندو 64 گرديد ابتدا توسط آقاي جيمز كلارك بنيانگذار سيليكون گرافيكز و سپس CEO از شركت SEGA آمريكا ارائه گرديد. SGI اخيرا MIPS Technologies را خريداري كرد و اين دو شركت با هم كار كرده و تركيبي از CPU3D GPU با هزينه پايين را ايجاد كردند كه فكر مي كردند مي تواند براي كنسولها مفيد باشد. يك تيم سخت افزاري از شركت سگاي ژاپن توانائيهاي چيپ كنسول را مورد ارزيابي قرار داد و پي به نواقصي برد كه شركت MIPS متعاقبا به رفع آنها پرداخت. بهر حال سگاي ژاپن در نهايت تصميمي مغاير با طرح SGI اتخاذ نمود.


 

در اوايل مراحل ساخت كنسول،كنسول Nintendo 64 با نام رمزي Project Reality شناخته ميشد.در سال 1994 اين كنسول با نام Ultra 64 در اروپا معروف شد.طرح اصلي كنسول براي اولين بار در بهار سال 1994 به نمايش گذاشته شد.در اين طرح (عكس) لوگوي Ultra 64 به همراه يك ROM-Cartridge ديده ميشد،ولي خبري از دسته نبود.كنسول نهايي درست همانند همان عكس بود،با اين تفاوت كه لوگوي آن تغيير كرده بود.وقتي كه از سيستم N64 به همراه دسته،براي اولين بار در 24 نوامبر سال 1995 در هفتمين نمايشگاه Annual Shoshinkai Software Exhibition در ژاپن پرده برداري شد،اين كنسول به نام Nintendo 64 به حضار معرفي شد.در اين نمايشگاه مراي اولين بار مردم يك دموي قابل بازي از اين كنسول را تجربه ميكردند.و اين چنين نام اين كنسول بر خلاف اذهان عمومي كه فكر ميكردند Ultra Famicom است (مردم ژاپن به SNES سوپر فاميكوم Super Famicomميگفتند يعني Super Family Computer) به Nintendo 64 تغيير يافت.عكس هايي كه در نمايشگاه گرفته شده بود دو روز بعد در مجله Game Zero چاپ شد.پوشش خبري رسمي از سوي نينتندو با آغاز به كار سايت Nintendo Power و مجله نينتندو آغاز شد.


 

در طول اين مراحل توسعه،دو شركت Rareware انگلستان و Midway ايالات متحده آمريكا،بازي هاي آركيد Killer Instinct و Cruis’n USA را عرضه كردند كه ادعا ميكردند كه با سخت افزار كنسول نينتندو 64 سازگار است.هر كدام يك از اين بازي ها از نظر سخت افزاري با هم تفاوت داشتند.براي مثال Killer Instinct از سي پي يوي MIPS R4600 استفاده ميكرد.Killer Instinct در زمان خودش بهترين گرافيك را داشت و از عكس هاي پشت زمينه از پيش رندر شده استفاده ميكرد و كاراكتر هاي طراحي شده اش به صورت افقي حركت ميكردند.


 

در اول مي 1996 شركت نينتندوي آمريكا تصميم گرفت كه نام Ultra را از كنسول خود حذف كند چون شركت Konami از واژه Ultra براي بخش Ultra Games خود استفاده ميكرد.در نهايت كنسول Nintendo 64 براي اولين بار در 23 ژوئن سال 1996 در ژاپن عرضه شد و نسخه PAL اين دستگاه در اول مارچ 1997 در سراسر اروپا عرضه شد.
 

 


 

بازي معروف Super Mario 64
 



تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد

Sega Genesis یا Mega Drive
حالا ديگه نوبت امولاتور Sega Genesis يا Mega Drive هستش. اين كنسول در كشور ما به سگا معروف بود و پس از نينتندو (ميكرو) كنسولي بسيار موفق با بازيهايي جالب بود. البته به غير از سگا كنسولهاي ديگه مربوط به سگا هم بودند مثل Master System وGame Gear كه در حد آتاري و نينتندو بودند و SegaCD/MegaCD كه بازيهاي سگا را به همراه صداي كامل و به صورت سي دي عرضه مي كردند.




تاريخچه سگا:
در سال 1987 كامپيوترهاي 16 بيتي مثل كمودور آميگا و آتاري وماشينهاي آركد بازيهاي كنسول مانند نه چندان خوبي مي ساختند. در اين زمان نينتندو 95 درصد سهم بازار آمريكا و 92 درصد در ژاپن را در اختيار داشت. براي سگا ادامه مبارزه با كنسول مستر سيستمش فايده اي نداشت. حالا زمان يافتن راه جديدي براي رقابت بالاتر بود.
ماشينهاي آركد سگا با بهره گيري از تكنولوژي سيستم 16 بسيار معروف شده بودند. مدير اجرايي سگا يعني هايو ناكاياما دريافت كه اكنون زمان آوردن اين تكنولوژي به كنسولهاي بازي خانگي بود. سگا كار توليد كنسول 16 بيتي جديد خود را بر اساس سيستم 16 آغاز كرد. طرح نهايي آنها بسيار خوب از آب درآمد طوري كه آنها از آن براي ساخت 3 دستگاه آركد ديگر ( MegaTech, MegaPlay and System C) استفاده كردند.اين اكنون بدين معني بود كه هر بازي ساخته شده براي اين ماشينها تقريبا مي توانست به خوبي به كنسول جديدشان منتقل گردد. 
آخرين موضوع، يافتن نامي براي كنسول بود.اسم رسمي آن در شركت MK-1601 بود اما به اسم جذاب تري براي عرضه به بازار نياز بود. مديران شركت سرانجام نام Mega Drive را برگزيدند: Mega اسمي بود كه قبلا در تبليغات سگا براي بازيهاي بزرگتر و قويتر بكار رفته بود و Drive اسمي بود كه با سرعت و قدرت همراه بود. سگاي آمريكا از اين اسم محروم بود چون قبلا شركت ديگري آنرا استفاده كرده بود. در عوض آنها از Genesis به معني " در آغاز" استفاده كردند چرا كه سگا آغاز كننده نسل بعدي كنسولها بود.
در ژاپن سگا Mega Drive را در تاريخ 29 اكتبر 1988 به قيمت 21000 ين عرضه شد اما نتوانست بر نينتندو برتري يابد. سگا بزودي محصول آمريكايي خود را در تاريخ 9 ژانويه 1989 عرضه كرد وتاكيد كرد كهGenesis اولين سيستم 16 بيتي حقيقي آنهاست. قيمت اعلام شده 200 دلار بود. در اينجا كار با موفقيت دنبال شد.
عرضه ورژن اروپايي Mega Drive به تاريخ 30 نوامبر 1990 بود. ابتدا در انگليس با بهاي 190 پوند زيرا Master System قبلا در آنجا به خوبي حمايت شده بود. استراليا هم در همان سال كنسول را دريافت كرد.
مگا درايو و جنسيس هر دو باهم قابليت تبادل دارند و در هر جا كه عرضه شدند به خوبي عمل كردند كه اين مديون بازيهاي ورزشي، پلت فرم و ... بود.
 




تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد

 

وی

وی به همراه دسته‌اش

Wii (وی) نام کنسول نسل هفتم ساخته شرکت نینتندو است.

مشخصات
  • در۱۹ نوامبر ۲۰۰۷ عرضه شد.
  • آمار فروش آن برابر است با 52.62 میلیون دستگاه (تا آگوست 2009)است. همچنین وی پرفروش‌ترین کنسول تا این تاریخ است.

 نام

در مورد دلیل انتخاب نام وی، نظرات مختلفی وجود دارد ولی احتمالا بهترین توصیف، به هنگام معرفی کنسول برای اولین بار عنوان شده است:

تلفظ وی مانند we انگلیسی است که تاکیدی است بر این امر که این کنسول متعلق به همه ما است. وی به راحتی توسط مردم همه جای دنیا به خاطر سپرده می‌شود، مستقل از اینکه به چه زبانی صحبت می‌کنند. نه گیج شدنی هست و نه خلاصه کردنی. فقط همان وی.]

 شکل ظاهری

ابعاد این دستگاه عبارت است از ۱۷۵*۲۱۵.۴*۴۴میلیمتر و در رنگ سفید و مشکی منتشر می‌شود که البته با روکش‌هایی می‌توان به رنگ‌های صورتی٬ آبی و حتی سبز تبدیل کرد. وزن «وی» برابر ۲.۱ کیلوگرم است که در مقابل رقیبان خود سبکترین وزن را دارد. سیستم تهویه

یک سیستم تهویه ۶ سانتی متری این کنسول را خنک می‌کند.

 دسته‌های بازی

دسته‌های وی

دسته‌های وی از تکنولوژی حس گر حرکات بهره مندند که به وسیلهٔ آن قطعه الکترونیکی حرکت را حس می‌کند. مثلاْ می‌توان دسته را مانند چوب بیسبال در دست گرفت و مانند ضربه زدن به توپ از آن استفاده کرد. قطعه با استفاده از سرعت و زاویه حرکت اطلاعات مشابه را در کنسول ثبت می‌کند و توپ فرضی به جایی می‌رود که اگر دسته، چوب بیسبال بود به طور واقعی می‌رفت. این مساله باعث برتری شدید نسبت به رقیبان شد و باعث شد فروش «وی» این چنین بالا برود وگرنه به علت سخت‌افزار ضعیف نسبت به رقیبان نباید اصلاْ در رده نسل هفتم کنسول‌ها قرار بگیرد. نتایج نشان داده است که این ورزش‌ها موجب لاغری و تناسب مطلوب بدن هم می‌شوند. مشخصات درونی

سی پی یو «وی» فقط ۷۲۹ مگاهرتز است که در مقابل پلی استیشن۳ که دارای هفت SPEکه فرکانس هر کدام از آنها ۳.۲ گیگاهرتز است، ضعیفتر میباشدو بازی‌های وی از گرافیک پایین تری برخوردارند. جی پی یو«وی» هم ساخت شرکت ای تی ای است

 مصرف برق

«وی» یک یازدهم دو رقیب خود،ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن۳برق مصرف می‌کند.

 قیمت

  • قیمت رسمی اولیه آن ۲۹۹ دلار برآورد شده‌است.

دانلود شبیه ساز وی برای ویندوز 32بیتی 

 

دانلود شبیه ساز وی برای ویندوز64 بیتی




تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد

 

پلی‌استیشن۱

 
پلی استیشن اولیه در رنگ خاکستری روشن

پلی استیشن (: PlayStation) که اغلب آن را به صورت مختصر پی‌اِس (PS)، پی‌اِس وان یا پی‌اِس ۱ و به طور غیر رسمی پی‌اِس ایکس (PSX) کوتاه و مختصر می‌کنند، کنسولی ۳۲ بیتی در نسل پنجم که برای اولین بار در دسامبر سال ۱۹۹۴ توسط بخش سرگرمی سونی منتشر شد.

داستان از سال ۱۹۸۸ شروع می‌شود. زمانی که سونی و نینتندو قصد دارند با همکاری هم طرح لوح ویژه (Super disc) را پیاده کنند. لوح ویژه یک سی‌دی رام برای کنسول سوپر نینتندو بود. ولی به هر شکل این دو شرکت از هم جدا شدند و لوح ویژه برای کنسول جدید نینتندو ساخته نشد. ولی سونی در سال ۱۹۹۱ با تغییرات و ویرایش‌های روی لوح ویژه آن را در کنسول جدید خود یعنی پلی استیشن جای داد. ایده خود کنسول پلی استیشن در سال ۱۹۹۰ توسط کن کوتاراگی مطرح شد.

فقط دویست عدد از اولین مدل پلی استیشن (که قابلیت اجرای کارتیچهای سوپر نینتندو را هم داشت) توسط سونی ساخته شد. اولین مدل این کنسول به صورت چند رسانه‌ای و چند منظوره طراحی شد. علاوه بر اجرای بازی‌های سوپر نینتندو، می‌توانست سی‌دی‌های صوتی و اطلاعات گرافیکی را بخوبی بخواند. با رایانه‌های شخصی هم سازگار بود. در سال ۱۹۹۴ نوع دیگری از پلی استیشن با عنوان پی‌اِس ایکس PSX عرضه شد که با بازی‌های سوپر نیتندو سازگار نبود و فقط بازی‌های مبتنی بر سی‌دی رام (CD-ROM Base) را می‌خواند. یک حرکت زیرکانه موجب شد پلی استیشن بهترین فروش در بین کنسول‌ها را داشته باشد.و تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۰۸ بالغ بر ۱۰۲ میلیون دستگاه به فروش برساند.[۱]

دانلود شبیه ساز پلی استیشن 1




تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد

 

پلی‌استیشن ۲

یک پلی استیشن ۲در رنگ اصلی

پلی استیشن ۲ (به انگلیسی: PlayStation 2) به طور مختصر "Ps2" دومین کنسول از محصولات شرکت سونی، جانشین کنسول موفق پلی‌استیشن و قبل از پلی‌استیشن ۳ در سری پلی‌استیشن قرار دارد. خبره ساخته شدن آن در مارس سال ۱۹۹۹ داده شد و یک سال بعد در ژاپن منتشر شد. رقبای اصلی این کنسول، کنسول‌های دریم‌کست، اکس‌باکس و نینتندو گیم‌کیوب بودند.

نکته.شبیه ساز در ویندوز xp-vista-seven قابل نصب می باشد.

اما بعد از نصب باید در ویندوز xp از directx 2009 و در ویندوز seven-vista از directx 2010 استفاده کرد .

نحوه تنظیمات دیگر در فایل دانلود موجود میباشد.

این نرم افزار تست شده و جواب داده است لازم به ذکر است رایانه شما باید دارای سخت افزار بالا باشد

 

دانلود شبیه ساز پلی استیشن 2         پسورد فایلها: www.softgozar.com



تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد

دانلود رایگان بازی جذاب Tekken 6 برای پی اس پی

 

tekken6 psp دانلود رایگان بازی جذاب Tekken 6 برای پی اس پی

(براي دانلود کليک کنيد)


 

دانلود رایگان بازی مدال افتخار | Medal Of Honor Heroes برای پی اس پی | PSP

medal دانلود رایگان بازی مدال افتخار | Medal Of Honor Heroes  برای پی اس پی | PSP

(براي دانلود کليک کنيد)


 

دانلود بازی خدای جنگ | God of War : Chains of Olympus برای PSP

alt

(براي دانلود کليک کنيد)


 

نسخه ی PSP بازی شاهزاده فارسی شن های فراموش شده

alt

(براي دانلود کليک کنيد)


 

دانلود  بازی پرطرفدار Pro Evolution Soccer 2011 برای پی اس پی | PSP

PES2011 PSP دانلود مستقیم بازی پرطرفدار Pro Evolution Soccer 2011 برای پی اس پی | PSP

(براي دانلود کليک کنيد)




تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد

دانلود رایگان بازی عقیده قاتلان:برادری Assassins Creed :BrotherHood

 

 box_164991-hd.jpg

(برای دانلود کلیک کنید)


 

دانلود رایگان بازی ندای وظیفه Call of Duty 7:Black Ops Xbox 360

960189_20100819_790screen004_resize.jpg

960189_20100901_790screen001_resize.jpg

 

 

(برای دانلود کلیک کنید)


 

دانلود رایگان بازی Medal of honor 2010 Xbox360

6covj53twidc9pp7ic9z_resize.jpg

(برای دانلود کلیک کنید)


 

دانلود رایگان بازی Resident Evil 5 Gold Edition Regione free

Resident-Evil-5-Gold-Edition_01_resize.jpg

(برای دانلود کلیک کنید)




تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد

 

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبای Gran Tursimo 5 

gran-turismo-5-20100616063327463_resize.jpg986091_20100917_screen011_resize.jpg

(برای دانلود کلیک کنید.)

 


 

 دانلود رایگان بازی پلي استيشن 3 Bionic Commando

http://www.mihandownload.com/ali/Bionic_Commando_for_PS3_www.mihandownload.com-4.jpg

http://www.mihandownload.com/ali/Bionic_Commando_for_PS3_www.mihandownload.com-5.jpg

(برای دانلود کلیک کنید.)




تاریخ: دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:,
ارسال توسط جواد
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 159
بازدید کل : 182676
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content